Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

CryptoTab Nedir? CyrptoTab Nasıl Kullanılır?
İnternet ortamında kısa sürede ortaya çıkan ve vazgeçilmezi haline gelen Bitcoin madenciliği yapmak ister misiniz? Bu sorunun en kolay ve etkileyici yanıtını sizlere bu makalemde vereceğim. Bitcoin madenciliği yapabilmenin elbetteki birkaç yöntemi daha var. İnternet üzerinden araştırma yaparken sizler için hem en kolay hem de gerçekten etkili bir yöntem keşfettim. Bu yöntem ise, CryptoTab . Peki CryptoTab nedir? Nasıl Kullanılır?

CryptoTab Nedir?

CryptoTab aslında bir tarayıcıdır. Bu tarayıcı sayesinde Bitcoin madenciliği yapabilirsiniz. Bitcoin madenciliği yapmak için öncelikle şu adımları sırasıyla takip edin.
  • CryptoTab'ın kendi sitesine buradan giriş yapın.
  • Karşınıza gelen ekranda yer alan İndir butonuna tıklayarak CryptoTab Browser'ı bilgisayarınıza indirin.
  • İndirme işlemini tamamladıktan sonra, Browser'a mail adresinizle giriş yapınız.
Bu adımları gerçekleştirerek CryptoTab Browser'ınızı Bitcoin madenciliğine hazırlamış olacaksınız.

CryptoTab Nasıl Kullanılır?

Tarayıcıyı indirip, en temel ayarları gerçekleştirdiğimize göre şimdi Bitcoin madenciliğini nasıl yapacağımızdan bahsedeceğiz. Aslında gerçekten şu aşamaya kadar tam anlamıyla aslında madenciliği yapmaya başladınız. Tek yapmanız gereken Bitcoin kazım hızınızı arttırmak ya da düşürmek. İnternet işlerinizde bir tık daha fazla bitcoin kazanabilmek için CrytoTab Browser'ı tercih ediniz. 


Kırmızı renkte işaretlemiş olduğum bölümden bilgisayarınız kasıp kasma durumuna göre madencilik hızınızı arttırabilirsiniz. Benim sizlere tavsiyem bir yandan bilgisayarda işlerinizi hallederken bir yandan da madencilik yapmak adına bilgisayarınızı yormamanızdır. Donanımsal olarak aşırı kötü bilgisayarlar zorlandığında yanabilir ya da herhangi başka bir soruna yol açabilir. 

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4