Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

League Of Legends d3dx9_39.dll hatası [ÇÖZÜM]

Dünya'nın en bilindik ve neredeyse en çok oynanan oyunlarından biri olan League Of Legends, ne kadar profesyonel bir alt yapıyla hazırlansa da bazen hatalarla canımızı sıkabiliyor. Grafikleri ve sinematik videoları ile gönülleri fetheden bu oyun, karakterin ana hatları skilleri ve öyküleri olsun, titizlikle hazırlanmıştır. Titizlikle hazırlanan bu oyunda ister istemez bazı hatalar olacaktır. Bu makalede League Of Legends dx9_39.dll hatası probleminin çözümden bahsedeceğim.

League Of Legends d3dx9_39.dll hatası


Online oyuncular oyunlarla alakalı birçok hata ile karşılaşabilir. League Of Legends oyununda meydana gelen bu hatanın olup olmadığını, oyun oluşturup karakter seçerek anlayabilirsiniz. Oyuna girmek için karakterinizi seçtikten sonra istemcide yeni bir pencere açılır bu pencere oyuna giriş için son ekrandır. lol d3dx9_39.dll hatasını bu ekranda alırsınız. Bu hatanın çözümü oldukça basit.

League Of Legends d3dx9_39.dll hatası Çözümü 

Genel olarak bu hata dll dosyasının eksik olması ile karşınıza çıkar. Fakat bilgisayarınıza format attıysanız da bu hata ile karşılaşabilirsiniz. Bu hatanın çözümü;
Artık lol d3dx9.dll hatasını çözmüş bulunmaktasınız. Oyununuza rahatlıkla giriş yapabilirsiniz.

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4