Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

Tüm Operatörlerde Geçerli Bedava İnternet

Bazen Telefon hattımıza yapmış olduğumuz internet paketleri ayın sonunu getirmiyor. Ayın sonunu getirmediği gibi ay içerisinde herhangi bir günde wifi imkanının olmadığı yerlerde internete ihtiyacımız olabiliyor. Zamanında benimde böyle sıkıntılarım olmuştu gerçekten telefon internet olmadan bir şey ifade etmiyor. Ne kadar ay içerisinde tanımlamış olduğumuz paketi idareli kullansak bile, kesinlikle yetmiyor. Bizzat minimum şekilde kullandığım halde yetiremiyorum. İnternet paketimin olmadığı dönemlerde internet üzerinde Vodafone Bedava İnternet , Vodafone Bedava İnternet Paketleri , gibi başlıklarda makaleler aramıştım. 


Tüm Operatörlerde Geçerli Bedava İnternet

Bu makalede sizlere vermiş olduğum kod ile birlikte, sadece vodafone bedava internet ya da turkcell bedava internet değil, hangi operatörde olursanız olun bedava internet yapabileceksiniz. Kod kullanıldığında ya da herhangi bir zamanda bedava internet paketi yapmak isterseniz, bu gönderinin altına yorum bırakın. E-posta adresinize bedava internet kodu gönderebilirim.

2GB Bedava İnternet Paketi Nasıl Yapabilirim?

Bu makalede size vermiş olduğum kodu operatör fark etmeksizin 7273'e göndererek Hattınıza Bedava 2GB İnternet tanımlayabilirsiniz.


2 GB Bedava İnternet Kodu : AG4NY7RA9W7YNHZE 


Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4