Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

Hoşgeldin 2021!

Dünyada günler aylar seneler geçtikçe elbetteki iyi ve kötü olaylar yaşanıyor. Bildiğiniz üzere 2020 yılında oldukça kötü şeyler yaşadık. Hem insanlar hem de küresel ekonomi oldukça sıkıntıya girdi. Dünya üzerinde iş kolları zayıfladı ve iş gücü her yerde bir şekilde azaldı. Herkesin 2021 yılından bir beklentisi var. Türkiye'de yaşayan biri olarak öncelikle yeni yıldan sağlık bekliyorum. Ülkemizdeki sağlık sisteminin gelişmesini diliyorum.

2021 Yılı Kutlamaları

Dünya üzerinde birçok ülkede aşı çalışmaları tamamlansa da bazı devletlerin vatandaşları aşılarını olmuş olsa da, Türkiye'de henüz aşılarla alakalı bir gelişme yok. Aşıların şu dakikalar ülkemize geldiği söylense de, insanların gelen aşıları olması ve bu aşıların iyileştirmesi zaman alacak görünüyor. Bundan dolayı 2021 yılına girerken Türkiye'de herkes karantina da ve evlerinde. 40 yıl düşünsem böyle bir yılbaşı geçireceğim aklımın ucundan bile geçmezdi. Yeni yılın sabahına uyanmakla bir şeylerin değişmesini ister herkes. Fakat bu şeyler hemen ilk sabahtan olmaz. İnsan üzerinde bulunduğu coğrafyada kendini bilen bir varlık olsa da, bazı güzelliklerin zamanında olabilmesi için, doğayı kullanmayı bilmelidir. 

Yeni Yıldan Beklentiler

Öncelikle kadın cinayetleri ülkemizde gerçekten fazlaca gerçekleşiyor. Yeni yılla birlikte kadın cinayetlerinin olmamasını diliyorum. Yeni yıldan beklentilerimi maddeler şeklinde sıralamam gerekirse;
  • İnsanların sağlıklı olması,
  • Kadın cinayetlerinin olmaması,
  • İnsanların ekonomik olarak refah seviyesine ulaşması,
  • Pati dostlarımızın, ülkemiz üzerindeki tüm canlıların haklarının korunması,
  • Ülkemizdeki iş gücünün artması,
  • Yaşı gelen gençlerimizin herhangi bir engele takılmadan evlenebilmesi mutlu olabilmesi,
  • Ülkemize emeği geçmiş emekçilerin primi dolması durumunda yaşa takılmadan emekli olabilmeleri,
En önemlisi ülkemizde adaletin olmasını diliyorum. Sistemsel sorunlar yüzüne vatandaşlarımızın hiçbir şekilde mağdur olmamasını diliyorum.

Sizde yeni yıldan dileklerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4