Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

Kadın ve Aşk

Küçük yaşlardan beri kafasında sürekli düşünceler dolaşan birisiydim ben. Sürekli düşünüyordum fakat ne düşündüğümü bilmiyordum. Kendim için geleceğim için birşeyleri kafaya taktığımı sanıyordum. Düşündükçe gelecekte karşılaşacağım sorunları hafif atlatacağımı hissediyordum. Şuan 24 yaşındayım ve zamanında boş yere kafa yorduğumu hissediyorum. Çocukken birçok kişi benim gibi birşey atlatmış ya da yaşamış olabilir. Bunun sebebini gerçekten bilmiyorum. Fakat şunu söyleyebilirim ki, ne kadar çok şey düşünürseniz o kadar planlı olmuyorsunuz. Hayat size yaşatacağını her türlü yaşatıyor. Belkide küçükken ayrılıklardan yalnızlıktan korktuğum için, ileriye dönük kafa yoruyordum. Benim için aşk önemli bir şey. Tek olmak, tek birisi ile bir ömür geçirebilmek gerçekten çok önemli. Bundan dolayı hiçbir şekilde defalarca ilişki yaşayıp bir kadını üzecek bir yapıya sahip değilim. Kadını gül çiçek gibi severim. İncitmeden kırmadan. Değer verecek aşk duyguları ile sarıp her şeyden herkesten koruyarak severim. Tek benim olsun tek bana sarılsın sadece ben olayım isterim. Bundan dolayı başka birinden gelmiş ve başka şeyler yaşamış kişilerle yapamayacağımı düşünürüm. Çünkü her insanın özeli kendisidir. Bana özel birşey kalmadığını bilirim. Belki bu makalemi okuyan arkadaşlar benim bu düşüncemi haklı bulmayacaklar. Ben bu düşüncelere sahip olduğum için benim. herkesin saygı duymasını beklerim. 


Kadın ve Aşk

İlişkide Erkek taraf baskın olmalı bana göre. Baskınlıktan kastım sakın yanlış anlaşılmasın, erkek erkek olduğunu hissetmeli. Biraz olsun kadın alttan almalı. O aradaki orantı iyi ayarlanmalı ne kadın ezilmeli ne de erkek. Erkek erkek gibi sevmeli. Kadın kadın gibi karşılık vermeli. Her çift arasında illa ki kavga olur. Önemli olan ne yaptığının sinirliyken söylediğin kelimelerin kime söylediğinin farkına varmak. Söyleyeceğin kişi senin ilelebet sonsuza ölene kadar karın olacak. Ölene kadar. Seni hastalıkta bakacak saracak kollayacak. Sen bir anlık sinirle ve öfkeyle gönül kırma. Güzel şeyler hissetmek varken kötü şeylere ne gerek var? Erkek olan ve bu makaleyi okuyan kişilere vereceğim en büyük ipucu sinirliyken susun ya da orayı terk edin. Kendinize dur diyebiliyorsanız da sevgilinize bir kelime daha etmeden sarılın kucaklayın ve öpün. Aşk denilen o kıymetli hazineyi boşa harcamayın!

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4