Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

Gecenin Karanlığı - Hikaye Tadında

Bazı insanlar küçük yaştan beri kendini özel hissederler. Bende o insanlardan biriyim aslında. Özel hissetme sebebimi tam olarak bende bilmiyorum. Fakat kendi içimde bir yönümün gerçekten çok saygın, bilgili bir yerlere gelebilecek bir karakter olduğuma inanıyorum. Daha çok gecenin karanlığından etkileniyorum. Gecenin sessizliği birçok şey anlatıyor insana. Bazen yazın havanın güzel olduğu zamanlarda balkondan dışarı izliyorum, bazen kahvemi alıp dışarıya dalıyorum. Ben sanki 5 - 10 dakikadır bakıyorum sanıyorum fakat kendime geldiğimde saatler geçmiş oluyor. Sanki birşeyler anlatıyor bana gece. Gerçekten kendimle gece karanlığının arasında çözümleyemediğim bir bağ olduğuna inanıyorum. Sanırım hayal dünyam geceleri daha da renkleniyor. Daldığım zamanlar kendimi farklı bir dünyada farklı koşullarda yaşıyormuş gibi hissediyorum. Hayalimde kadınla evli olduğumu düşünüyorum, böylelikle her gece sanki kendimi yeniliyorum. Çünkü güzel şeyler hissediyorum. Ben her insana iyi gelen bir zaman dilimi ya da bir şeyin olduğuna inanıyorum. Gecenin benim üzerinde etkisini ben çok geç anladım. Gecenin karanlığına yakın hissediyordum kendimi. Oldukça ilgimi çekiyordu ama korkuyordum. Karanlığa dalmaktan, kendimi o karanlıkta kaybetmekten korkuyordum. Ve sonunda pes ettim içimin geçtiğini fark ettim. Bir mekan veya bir yerin sizi çektiğini düşünüyorsanız mutlaka orada size ait bir şeyler vardır. İçinizdeki sese kulak verin..


Geceden İlham Almak

Karanlığa bakarak ilham alan kişi, bence hayatta çok şey yaşamış kendi içini görebilen bir kişidir. Özellikle ayın görkemi aldanıp içinde geçmişte yaşadıklarından dolayı çözümleyemediği sorunlarla yüzleşmektedir. Bu sorunlarla başa çıkmak belki de o gece hayal gücüne teslim olup, çözülemez sorunları çözümleyebildiğini düşünmek gerçekten insanı rahatlatır ve güçlendirir. Bu yüzden hayal gücü ya da hayal dünyası dediğimiz şey doğru kullanılabildiğinde ruhsal sağlığı koruyan bir olgudur. Geceden ilham almak olgunluğu beraberinde getirir. Sebebi geceleri kendi kendinle yüzleşebilmek, kendine dışardan bakıp, kendini gözetleyebilmekten kaynaklıdır. Geceden ilham almak hayatın ta kendisidir. İlham alıp kaleme dökmek saf duyguların dile gelmesidir. Gecenin karanlığından alınan ilhamla yapılan şeyler, insanın doğal iç duygularını yansıtan eserlerdir. İnsanın öz duygusu, insanın öz duyumudur..

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4