Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

Hasan Can Kaya Kimdir?

 

Kısa sürede 1 milyon 740 bin takipçi sayısına ulaşan kaya, youtube’da konuşanlar adında bir format sunmaktadır. Stand-up gösterileri ile dikkatleri üzerine çekmekle birlikte önümüzdeki dönemlerde Acun Ilıcalı’nın yeni platformu Exxen ile anlaşmıştır. Anlaşma sonucunda youtube üzerinde sürdürdüğü programı Acun Ilıcalıya ait platforma transfer etmiştir. 16 Aralık 1989 doğumlu olan ve İstanbul Güngören’de dünyaya gelen Hasan Can Kaya, aslen Malatyalıdır. Geçmişteki kariyerinden bahsetmeye kalkarsak kendisi uzun yıllar komedi programlarında yazarlık yapmıştır. Yazarlık yaptığı sırada yeni formatlar düşünüp bunu gerçekleştirebilmek adına adımlar atmıştır. Aynı zamanda BKM’de de birçok işe imza atan Kaya, çeşitli komedi programlarında oyunculuk ve yönetmenlik yapmıştır. Kariyeri oldukça hareketli olmakla birlikte ünlü komedyen projelerinde sıklıkla dile getirdiği gibi Sultan San ile birlikteliğini devam ettirmektedir.

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4