Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

2021 Kırmızı Atatürk Ajanda 9.90 TL (Kargo Bedava)

Kişisel blogumda size yakalamış olduğum indirimleri ve sıcak fırsatları sizlerle paylaşmak istedim. Bu makalemde sizlere sunmuş olduğum sıcak fırsat ise, 2021 Kırmızı Atatürk Ajanda olacaktır. 

Fiyatı sadece 9.90 TL (Kargo Bedava)


2021 Kırmızı Atatürk Ajanda Ürün Hakkında 

Resimde görmüş olduğunuz ajanda içerisinde her sayfasında Atatürk görseli bulunmakla birlikte aynı zamanda Atatürk'e ait sözlerde bulunur. 2021 yılına özel olarak tasarlanmış ajanda tutarken keyif alabileceğiniz ve iyi hissedeceğiniz şekilde gün ay, yıl olarak bölümlenmiştir. Takvimli ve kulaklı kitap kapağına sahiptir. 1. Hamur kağıttan yapılma tamamı 200 sayfadır.

Bloguma yorum atan ziyaretçiler için 10 adet ajanda satın almış bulunmaktadır. Bu 10 adet ajandayı yorum atanlar arasından 10 kişiye hediye etmek istiyorum. Sizde yorum atarak bu ürüne ücretsiz sahip olabilirsiniz.

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4