Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

2021 Milli Piyango Yılbaşı İkramiyesi

2020 yılında gerçekleşen birçok sebepten dolayı insanlar yeni yılın başta sağlık ve maddiyat getirmesini diliyor. Bu yıl alınan maaşların eridiği birçok zorlukların göğüs gerildiği bir yıl oldu. Bu yılımız en kötü yılımız olsun diyorum ve sizlere bu makalemde yeni yıl ikramiyesi ile ilgili bilgi vermek istiyorum. 2021 Milli Piyango İkramiyesi açıklandığında birçok kişi şansını her sene olduğu gibi denemek istedi. Fakat bilet fiyatları her şeye zam geldiği gibi, zamlı olarak açıklandı. Peki Milli Piyango bilet fiyatları ne kadar?

Milli Piyango Bilet Fiyatları

Her sene çekilen ve en büyük ikramiye ile bir kişinin yüzünü güldüren milli piyango biletleri bu sene gerçekten oldukça pahalı. Genel olarak insanlar yılbaşı yaklaştığında 2 - 3 tane alırlardı. Fakat bu sene gerçekten internet üzerindeki konulardan anlaşıldığı gibi fiyatının yüksek olması sebebi ile birçok kişi tarafından tercih edilmiyor. 2021 Milli Piyango bilet fiyatları şu şekilde;

  • Milli Piyango Tam Bilet 100 TL
  • Milli Piyango Yarım Bilet 50 TL
  • Milli Piyango Çeyrek Bilet 25 TL olarak belirlendi.

2021 Milli Piyango Yılbaşı İkramiyesi

Büyük ikramiye elbette ki şanslı kişiye isabet edecek. Eğer sizde bilet alıp, şansınızı denemeye karar verdiyseniz, size de çıkabilir. Hayatta şansınızı her zaman arayın. 2021 Milli Piyango yılbaşı ikramiyesi 100 milyon TL olarak açıklandı. Bugüne kadar açıklanan ve verilen en büyük ikramiye olan 100 milyon TL için çekiliş sonuçları Kanal D ekranlarından saat 23:00'da açıklanacak

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4