Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

Blogger Tema Değiştirme

Blog dünyasına elbetteki birçok kişi atılmak ister. Görüldüğü gibi emek sarf edeceğiniz bir olay olsa da gerçekten blogunuzla ilgilenmek oldukça keyif verici. Bir süre sonra gerçekten blog sitenizle aranızda tuhaf bir bağ oluşuyor ve emek vermekten inanılmaz hay duyuyorsunuz. Daha önce yayınlamış olduğum makalede bahsettiğim gibi, herkes kolaylıkla ücretsiz bir şekilde blog sitesi açabilir. Blog sitesi kurulumu da dahil birçok yapılması gereken temel adımdan bahsetmiştim. Bu makalede oluşturmuş olduğunuz blog sitesinin temasını yani görünümünü nasıl değiştirebileceğinizi açıklayacağım.


Blogger Teması Nasıl Değiştirilir?

Blog sitenizin görüntüsünü değiştirmek için öncellikle blogger.com adresinden gmail hesabınızla giriş yapmanız blog yönetim paneline erişmeniz gerekiyor. Blog yönetim panelinde birçok ayar ile sitenizi daha opsiyonel hale getirebilmeniz mümkün.


Blog yönetim paneline eriştiğinizde resimde kırmızı ile işaretlediğim yere yani sol taraftaki Tema bölümüne giriniz. Tema bölümü blog sitenizle alakalı görünüm ayarlarını içerir. Bu bölümde sitenizin birçok yerindeki görünüm ayarlarını değiştirebilir. Renk düzeni yapabilirsiniz.



Tema bölümüne giriş yaptıktan sonra dilersiniz blogger'ın size sunmuş olduğu klasik temalardan seçebilirsiniz. Fakat ben kendi özel görünümümü bloguma uygulamak ve tamamen farklı bir tema eklemek istiyorum diyorsanız, Özelleştir butonunun yanındaki ok simgesine tıklayarak yukarıdaki gibi HTML'yi düzenle demeniz gerekiyor. Butona tıkladıktan sonra karşınıza kod penceresi açılacak. Bu pencere içerisine temanıza ait kodları ekleyebilir. İşlemi tamamladıktan sonra kaydet simgesine tıklayabilirsiniz. Tema kodlarınızda hata yoksa, blogunuzda istediğiniz görünümü elde edebileceksiniz.


Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4