Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

Counter Strike 1.6 - Cengaver.cfg İndir

 


Counter Strike 1.6 oyununda daha iyi bir deneyim yaşamaya ne dersiniz? Bilinen ve günümüzde oldukça popüler olan Counter Strike 1.6 oyununun ayarlarını en kısa yoldan düzenleyerek en iyi oyun deneyimini yaşayabilirsiniz. Sizlere sunmuş olduğum bu cfg dosyasında bir takım ayarlar bulunmaktadır. Bu ayarları dediğim şekilde uyguladığınız Counter Strike 1.6 oyununda geçerli hale getirebilecek, oyun içerisinde daha olumlu bir performans sergileyeceksiniz. 


Counter Strike 1.6 Oyununa entegre edeceğiniz CFG dosyasında şu özellikler bulunur;

  • Ayar dosyası maximum hasar (Damage) içerir.
  • Optimizasyonel hale getirilmiş ses ve görüntü paketi içerir.
  • Duvarın arkasında bulunan kan, bomba ve mermi izlerini gösterir.
  • Oyun içerisinde en iyi bunny ayarlarını sunar.
  • Özel Aim kodları bulunmakla birlikte, özel rate kodları da mevcuttur.
  • Aim ayarı sayesinde Ak-47, Colt vb silahlarda daha iyi kullanım sağlar.
  • Tüm bu ayarları size en iyi şekilde sunarken, oyun içerisinde yaşayabileceğiniz ping, atma, kasma ve takılma gibi sorunları en aza indirir.

Counter Strike 1.6 Cengaver.cfg Kurulumu

C/Program Files/Valve/cstrike dizinine girin ve rar dosyasındaki cfg dosyasını bu dizine atın. Oyuna girdikten sonra oyun consoluna exec cengaver.cfg yazın ve oyunun keyfini çıkarın.

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.
  1. Zamanında 1,5 de çok deli oynamışlığım var ama nedense 1,6 pek alışamadım bu sanırım değişik ver versiyonu bunuda deneyeceğim teşekkürler.

    YanıtlaSil

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4