Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

Saç Stili Bonus Seç Quest - Metin2 Pvp Server

 


Metin2 Pvp Serverinizi eklentilerle daha oynanabilir hale getirebilirsiniz. Quest adı verilen eklentiler ile oyuna yeni görevler yeni opsiyonlar ekleyebilir, oyunculara daha iyi deneyimler sunabilirsiniz. Metin2 Pvp Serverlerine özel olan bu questte, saç stili opsiyonunda değişiklikler yapabilir, sizlere vermiş olduğum kodları serverinize göre düzenleyebilirsiniz.


Bu quest sayesinde serverinizde ekli olan saç stiline bonus özelliği kazandırabileceksiniz.




Metin2 Pvp Server - Saç Stili Bonus Seç Questini Aşağıdaki Butondan İndirebilirsiniz.

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4