Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

İnsan Sevince Ne Hisseder? - Hikaye Tadında


Bana göre insan keşfedilmesi gereken ve insanoğlu keşfedildi deseler bile inanmadığım yeni yeni cevherleri hisleri ve duyguları içinde barındıran bir varlık. Tıpkı bir arada duran sebzeler belki de meyveler gibi eline alıp bakmayınca içini açmayınca kimin ne olduğu bilemiyorsun. İnsanın bu dünyaya ait belki de layık bir varlık olduğunu düşünmüyorum. Sebebi şu : Bu dünya somut bir dünya. Elle tutabildiğin gözle görebildiğin kütlesi ve hacmi olan her şeye ulaşabildiğin bir dünya. İnsana gelirsek eğer, duygular ve hislerden başlayalım!. Hisleri sizce nasıl açıklayabiliriz? Bir insan aşık olunca bir insan başka bir insanı sanki kalbiymiş nefesiymiş gibi nasıl sever? Sevince Ne Hisseder? Herkes hayatında mutlaka bir kerede olsa birini sevmiş belki de hoşlanmıştır. Fakat benim bahsettiğim olay hoşlanmak değil. Tam anlamıyla sevmek. Peki tam anlamı ile sevmek nedir? Tam anlamı ile sevmek yanındayken özlemek o bir an olsun gittiği ya da gözünün önünden kaybolduğu an endişelenmek midir? 


Tam anlamıyla sevmek : Sevgi ve aşk somut olmayan soyut bir şeydir. Soyut bir kavram ya da bir olgu başka bir insanla nasıl bağdaştırılabiliyor? Bu sizce de muhteşem bir olay değil midir? Sen gibi olan başka birini hayatına katmak, dünyada bulamadığın duyguları onda bulmak onun nefesine ortak olmak gerçekten hoş bir durum. Aşk ve sevgi benim için oldukça özel kavramlar. Bana göre insan bu dünyada sadece sevdiği için yaşamalı. Sevdiği insanın gözlerine bakmalı ellerini tutmalı her koşulda yan yana diz dize omuz omuza olmalı. Bu makalemi siz güzel insanlara ulaştıran ve içimdekileri satırlara döken benden sizlere güzel ve önemli bir tavsiye. Bu dünyaya bir sefer geliyoruz. Tek sefer, başka yok.! Şuan o sevdiğin insanı bir daha hiçbir boyutta hiçbir katmanda hiçbir yerde bulamayacaksın ve sana aşkla bakan o gözleri bir daha göremeyeceksin. İçinde uçuşan kelebekler artık olmayacak, gözlerine bakıp aşkım diye seslenen senin iki dudağının arasından çıkan söze bakan başka bir kimse, kollarına aldığında o huzuru hissettiren başka birisi olmayacak. Hayat tükenince bu güzel şeylerde tükenecek. Her güzel şeyin mutlaka bir sonu olduğu gibi bu olaylarında bir sonu olacak. Benim en büyük totemim motivasyonum ve ilgim, aşkımadır. Aşık olduğum kadınımadır. Kadınlara önem verin. Özellikle sevdiğiniz kadına sevdiğiniz hissettirin. Şarkılarla gönlünüzü meşk edin. Şarkınız olsun şarkı armağan edin. Güzel davranın. Makalemi okuyan güzel insanlar, siz güzel davranışları ve sadakati hak ediyorsunuz. Sizlere tek önerim. Sevin sevilin. Siz bu hayatta nasıl davranırsanız o şekilde karşılık bulursunuz. 

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4