Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

Yaşadıklarım - Hikaye Tadında

    Genelde bu dünyada insanların kazanma ve elde etme hırsları bellidir. Ve birçok insan neredeyse insanlığını hissettiklerini yaşadıklarını ya da yaşatacaklarını önemsemeyip, hayatın o hengameli kalabalığına ayak uydururlar ve rutinleşirler. Ben hiçbir zaman rutin bir insan olamadım. Rutinleşemedim. Robotlaşamadım. Hep kendimi hatırladım ve sanki her yaptığım işi düşünerek ya da ilerisini planlayarak yaptım. Elbette ki birçok yaptığım işte evdeki hesap çarşıya uymadı. İlerisini düşündüğümü sandım. Belki de düşündüm ama istediğim gibi olmadı. Gerçekten hayat ve hayatın benden bekledikleri çok karmaşık ve zor. Geçenlerde internette bir söz gördüm. Yaşadığınız coğrafya kaderinizdir diye. Evet ben bu söze zamanla daha da hak vermeye başladım. Birini sevdim çok sevdim. Yaşam şartları ve koşullarından dolayı imkansızlaşıyoruz. Git gide içimdeki aşk tomurcukları azalıyor. Sevdiğim kişiye karşı sevgim azalmasa da ona ulaşılmanın imkansızlaşması, gün geçtikçe çaresiz hastalığından eriyen kişiyle en yapıya sahip yapıyor beni. Gözlerimin önünde ama kavuşamıyorum. Neden kavuşamıyorum biliyor musunuz? İnsanların rutinleşmesinden dolayı. Eskiden bakış açısının efendiliği saygınlığı vardı. Şimdi evi var mı? arabası var mı? memur mu? işi sabit mi? maaşı kaç para? hep bu gibi sorular yüzüne insan kendi içindeki güzel duyguları ve has hisleri hissedemiyor. Hayat insanı uyuşturuyor. Bazen sevdiğini başka kollara teslim etmeye yol açıyor. Fakat gerçekten seven insanlar buna direniyor. Aslında bu gibi durumlarda işleri zorlaştıranda insanlar bence. Şartlar zaten zor. Bir de üzerine bu gibi şartlar insanı canından bezdiriyor ve mahvediyor. İnsan gerçekten ne yapacağını bilemiyor. 


İlginizi çekebilecek bir makale : İnsan Sevince Ne Hisseder?

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4