Bloguma Hoşgeldin!

resimjpg Kişisel olarak açmış olduğum blogumu genel bir kütüphane olarak adlandırılıyorum.
Yayınlamış olduğum makalelere yorum yaparak bana kahve(kahve) ısmarlayabilirsiniz.
  • Blog içerisindeki her türlü alanı geliştiriyorum.
  • Makaleleri güncel tutarak bilgileri anında aktarıyorum.
  • İçerikler üreterek özgün çalışmalar oluşturuyorum.
  • Günümün büyük bir kısmını blogumda harcıyorum.

Kişisel Blog Açmak

Blog açmak birçok kişinin istediği birşey. Blog açabilmeniz aslında tahmin ettiğinizden daha kolay. Daha önceki makalelerimde blog açmanın kolay olduğunu bunu sürdürmenin ve özgün makale sağlamanın zor olduğunu söylemiştim. Sizlere bu yazımda Blog nasıl açılır? sorusuna cevap niteliğinde bir makale yayınlayacağım.


Blog açmak için : 

  • Gmail hesabınızın olması gerekiyor. 
  • Ardından blogger.com adresine gidin.

Blogger.com adresine gittiğinizde sizi karşılayacak olan sayfa aşağıda yer almaktadır. Tek yapmanı gereken kırmızı ok ile göstermiş olduğum butona tıklayarak blogunuzu oluşturmaya başlamak.


Karşınıza çıkan butona tıkladıktan sonra sadece bir kaç saniyelik işleminiz kalıyor. Sizde göstermiş adımları uygulayarak böylelikle kendinize özgü bir mecra oluşturacaksınız. Oluşturmuş olduğunuz blog sadece kendinize ait bir blog olmayabilir. İsterseniz bir haber blogu, isterseniz bir gezi blogu oluşturabilirsiniz. Bu tamamen size kalmış bir durum. Bu adımdan sonra karşınıza gelecek olan sayfada blogunuzun başlık kısmını ve adresini belirlemeniz gerekiyor.


Resimde görmüş olduğunuz pencerede gerekli adımları tamamladıktan sonra Tema kısmından blogunuza bir görünüm seçmelisiniz. Klasik bir görünüm seçebilirsiniz. Diğer makalelerimde blogunuzun görüntüsünü nasıl değiştireceğinizi, nasıl kendinize ait özel bir tasarımı blogunuza uygulayacağınızı göstereceğim. Blog oluştur butonuna tıklayarak blog oluşturma işleminizi başarılı bir şekilde tamamlamış olacaksınız.

İlginizi Çekebilecek Makale : Blogger Tema Değiştirme 

Subscribe Our Newsletter

Makaleye yorum yaparak destek olabilirsiniz. Yapılan yorumlar kişinin kendi sorumluluğundadır. Küfür, hakaret içeren yorumlar otomatik olarak silinecektir.

Yorum Gönder

Reklam Alanı 1

Reklam Alanı 2

Reklam Alanı 3

Reklam Alanı 4